søndag 16. november 2008

Woow... Only one week to go=)

Tiden flyyr... Nå er jo Linn nesten hjemme igjen hun, gleder meg som et lite baaarn på juleaften, til å ta en skikkelig heidundranes welcome home vors, og så sammen på byyn.. Team possible together again...

Webcamera + fulle jenter på vors = morsome bilder man ikke visste man tok=) :


Tullemoor=)




GOOOO Jentene..=)


hehe.. Er det muulig å ligne barbara dokke enn det Linn gjør her?=)



koseliiig=)=)

Da var nok en super helg neesten overstått da.
Hvis du sitter å lurer på hva du skal finne på ikveld. Anbefaler jeg å ta søndagsmiddagen på Lille Cafe Saigon i møllergata 10... Der var jeg på fredag, det suuper billig og kjempe god mat.. Hvis du liker asiatisk mat da. Du kan LETT slippe unna med 150 kroner for en tre retters, og da klarer du ikke spise opp alt, man får nemlig stoore porsjoner. For øyeblikket er dette min favoritt restaurant=)







Er i overraskende bra form etter gårsdagen, så vurderer nesten å tre på meg joggeskoa og gå en tur ute i sola... sinnsykt, dagenderpaa....=)

Jah.. Ha en fin søndag folkens.. Iloovethisday.....

Hilsen Lene=)

Ingen kommentarer: