mandag 10. november 2008

one week down

Åh, nok en helg overstått=) Og allerede gleeder jeg meg til neste.. Dette var faktisk andre helg på rad med Rai Rai festing i landlige trakter, så nå ser jeg skikkelig fram til å pynte meg for å så dra på ordentlig byn på lørdag=) Sier ikke at RaiRai ikke er moro da, hehe...

Nå har foresten Linn vært borte en heel uke allerede, tia flyr snupp... Har så masse å fortelle deg=D
Jeg har virkelig ikke hatt en aanelse jeg, på hva klokka er der nede iforhold til her. Jeg er veldig vant til å tenke tidsforskjell, men jeg da har jeg forholdt meg til Australia. Usa er jo helt motsatt, og det glemmer jeg alltid..
Så gikk inn på World Clock, og fant ut at Linn og hele Texas ligger syv timer føør oss. For dere andre som også kanskje lurte på det.. Synes tidsforskjeller er så rart jeg.. Linn sitter sannsynligvis nå å spiser søndagsmiddag, samtidig som vennene mine i Australia allerede er på jobb, og det er mandag.. jaja, whatever=)

Nattinaaatt=)=)=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Må bare si tusen takk til Martin jeg, som har tatt både dette bildet, og det helt øverst på bloggen.. www.fotografmartin.nu
Du er så flink du.. Gleder meg til nestegang..

Anonym sa...

jaa, takk Martin :D Du er så flink! takk!!