fredag 7. november 2008

Jippii

Endeliig har disse skoa blitt lagt ut for salg. Har gått å sikla på dem helt siden bildet ble tatt jeg.
Utrolig irriterende å kjempe lyst på no som du absolutt ikke kan tak i.. De er skikkelig digge å ha på, med masse plass til varme ullsokker.. mmm..
Linn? var det sånn at du også ville ha et par?



Også må jeg jo selvfølgelig gratulere Eirik og Monica med en sønn.. Det er helt utroolig.. Jeg venter i spenning på bilder av Teo og de nybakte foreldrene=) http://www.monicajensen.blogspot.com

Oi nå var det sent ass..=D

Natta folkens

Hilsen Lene

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du Lene, jeg Vil ikke ha, jeg SKAL ha de skoa :D de er så vanvittig fiine :)

Anonym sa...

søren.. de finnes ikke i små størrelser i hvit, 38 blir kanskje litt stort for dine søte midget tær?? men har barnestørrelser i sort, så kan kjøpe dem?? må bare holde litt utkikk, de ekke på markedet enda=) JEEEG VIIL TIIL TEEXAS LIINN... sjekka billetter istad...