torsdag 6. november 2008

Pappa, jeg vil se en ranch!!



Idag satt jeg og slappet av da jeg kom på at jeg er i Texas.. Oj, jeg er jo i Texas, så hvor er alle ranchene? Jeg ville se ranch, så da tok pappa og jeg oss en kjøretur. Vi kjørte og kjørte og når byen var slutt så kom det masse ingenting og litt mer ingenting og så kom ranchene :D Jeg fikk se kuer , rancher, innavl og "trespassers will be shot" skilt. Fantastisk!! Tenk at folk lever her, tenkte jeg og kunne ikke la være å lure på om de vet at det finnes noe annet der ute!? hehe..
Da sier jeg natta alle sammen og forsvinner in to the sunset ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå bra du koser deg skjøna:)
Miss you og gleder meg til du kommer hjem!!!!

Anonym sa...

Jeg sitter her å tar meg selv i å tenke, fy fan så tøffe briller, der var Linn fin.. så kommer jeg på at de er jo fra Care-pakken=)
Hehe.. utrolig godt å se deg merker jeg=).. gleder meg til nestegang..

Anonym sa...

Et stk feete briller ;) hehe, du assa! Gleder meg til å se deg igjen snuppa! miss you