tirsdag 4. november 2008

Får Vann i Munnen=)

And Guess what.. Its not because of food=)
Planen denne helgen, var egentlig å være med på no Bond greier, er jo premiere nå på fredag.
Og da vettu, begynte jeg selvfølgelig å tenke antrekk med eeen gang. Dessverre ble det ikke noe av Bond opplegget, men jeg klarer jo ikke å SLUTTE å tenke på antrekk sånn just like that.. Hadde jo innstilt meg på å kjøpe et hot nytt outfit jeg.
Er nå så sugen på disse skoa her, jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg.. Bare må ha dem, så kan jeg heller få igang en skikkelig fest så jeg får en anledning til å bruke dem... hehe...

Se så fine=) Jeg klarer ikke heelt å bestemme meg om de er litt for høye da, vil jo ikke se ut som en stripper.. Det er ikke helt meg med så høye hæler egentlig, men tror nok den tid er forbi..





Denne ser litt kjip ut, men prøvde igår og den er kjempe fin på=)
Fra french connection..
De nederste trådene må trimmes litt da..;)











Se for dere Homer Simpson tenke på øl=) Litt sånn føler jeg for disse skoa..
Rett og slett vann i munn..
Disse skjønnhetene er fra Bronx.



Jess der har vi hva Lene har lyst til å ha på seg i nær framtid..

Nå er jeg veldig spent på Linn sitt neste innlegg altså.. Når valget i USA har tatt over nyhetsbildet fullstendig her hjemme, kan man jo bare drømme om hvordan tilstandene er der nede.. Og på selveste election day også da.
Tenker på deg snuppa miii...

Hilsen Lene =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bruk de når du skal møte redaktøren for cosmo daveeeel:) sikkert hot med de skoene også jeans=D

Anonym sa...

good idea=)