mandag 10. november 2008

San Antonio <3


Da er jeg tilbake i Denton etter en helg med roadtripping med dad :)
Wow, amazing!! Vi har vært i Austin, en helt okey by ,og i fantastiske San Antonio. San Antonio er kjent for The Alamo, The River walk og ikke minst Sea World. Vi sjekka ut alle 3..
The Alamo har jeg ikke så mye å si om. Et fint, historisk sted der texanerene fighta mexicanerene en gang for lenge siden.
The River walk, dit må jeg bare igjen! Lovely!! Spisesteder, hotell, butikker og utesteder hele veien lags elva, super koselig. Hehe, mangler bare rumpetaska og solbrillene, så går det ikke ann å se mer turist ut..
Og så var det Sea World da. Til alle som ikke har vært der: Dra dit! Kjempe gøy! Detta er ikke no Tusenfryd.. I loved the animal shows!! Med sjøløver, delfiner og spekkhoggere, wooooow!! Jeg var mer med enn alle 6åringene jeg ass.. :)
Fett fett, fin tur!! Tok bra lang til å kjøre frem og ikke minst tilbake, å når vi var vel tilbake i Denton så kommer pappa på at han har lagt igjen lapptoppen sin i San Antonio. Thank god for UPS :) Og pappa får bilde i bloggen for å være distre!
Me in the car.

Bare sånn for å ha det klart, nei Lene, jeg ligger ikke 7 timer FØR dere, men 7 timer ETTER :D Så du har lagt deg og sover godt inn i en ny uke, mens jeg fortsatt chiller på søndag ;)
Gleder meg ubeskrivelig til å være med på rai rai igjen :) Love Lene 4 Life <3 Elsker bildet du la ut!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha.. men det var jo det jeg eegentlig mente da.. hehe...du er før meg.. haha.. jeg ser hvor jeg har tenkt feil.. du er jo selvfølgelig etter=) ser helt fantastisk ut på tur.. blir suupergla jeg når jeg ser du har posta noo..=)love uu too

Benedicte sa...

Hei Linny=)
Så koselig å se at du har det bra i USA! Nå kan jeg jo se hvordan hverdagen din er.. Bare å stikke innom min blogg også kan du følge med! Kos deg masse videre! Ser kjempe digg ut!
Klem Benedicte