onsdag 26. november 2008

Mye som skjer :)

Heiii!! Som sagt, mye som skjer i livene våre nå. Men jeg har jo lovet å legge ut et par bilder av plaggene jeg plukka opp i US. So, jeg tar meg tid og here it comes....

Endelig fikk jeg meg ny NewEra, Yankees Cap, medelevene i Texas ble IKKE imponert. Yankee-hatere!! Love my new PINK t-shirt :D
Nye Tights og deilig genser

Vintern's jakke og deilige eskimoooooo-skoooo :)

Fab, Oversize, SuperRosa genser, fra en Texas skateshop

Det kommer fleer bilder, men det må bli når Lene og jeg ENDELIG blir samboere :D ojojoj, jeg gleder meg til å bo med min herlige venninne <3 <3 <3 hiiiiiiiih!!!!!

Og da skal det bli mye moro blogging også :) Hugz'n'kiss'es

1 kommentar:

Anonym sa...

oioioioioi.... Tenk at vi skal boo sammen.. herregud da blir det jo helg hele uka.. shit... en kul jul iår ja=) bildene syns og de var shææmpe fine.. love u babe