mandag 17. november 2008

MANN



Jeg og Linn er i denne månedens utgave av Mann=) Hehe, jeg er bare bak kamera da, hadde ansvaret for make-up på photoshooten..=)=)
Linn er nemlig med i MANNs nye sexpanel. Hver måned framover kommer det til å være et nytt tema og et nytt bilde. Denne månedens topic er "one night stands", og greia er vel rett og slett at gutta får være med på typisk jentevors, og med litt alkohol innabords kan jo samtalene bli ganske så interessante... Var kjempe gøy å være med på..
Oppdraget fikk vi av min kunde, og venninne Kjersti Antonsen, som er sexolog for kondomeriet, og spaltist i MANN. En utrolig kul dame. Hun er også nettredaktør, og har en sexy blogg på Msn=) check it out.. http://kondomerietkjersti.spaces.live.com/
Har foresten bestemt meg for å begynne å kjøpe manneblader jeg nå... Er jo seriøst en hot kar på hver eneste side, skulle puttet alle de tøffe maskuline mansman reklamene inn i motebladene istedenfor=)

Bare melder om at Linn sin PC har kræsja, så er derfor det er lite blogging fra the US...

Nattinatt...

Hilsen Lene=)

2 kommentarer:

Martin sa...

Haha du är ju för rolig! Jag lovar att skicka en brandmanskalender till er sen när den kommer :)

Anonym sa...

HiHii.. tusen takk martin.. det setter vi pris på=)