søndag 2. november 2008

Søndag = Joggebukse

Aller først vil jeg bare si Bon voyage til Linn jeg, vet du sitter på flyet akkurat nå.. Du kommer til å få det kjeeempe fint.. Gleder meg masse til å høre fra deg.

Jeg bare elsker søndager jeg, skjønner ikke folk som sier at søndag er kjedelig. Er jo den dagen i uka det liksom er greit å ikke gjøre en dritt. Storkoser meg jeg, når jeg har den "litt sliten fra lørdag feelingen", og bare kan kaste meg i sofaen med joggebuksa, snacks og en film. Eller man kan slå på stor tromma å stikke på kino, ta en harry tur til Sverige, besøke familien.. Mulighetene er maange..=)

Denne søndagen ble egentlig ikke som planlagt, men veldig koselig likevel=).
Deilig å lade opp batteriene før en ny spennende uke.
Det er så mye gøy som skjer i det siste. En kunde ringte tidligere i dag for å takke for sine nye vippe extensions, og sa hun akkurat hadde spist lunsj med redaktøren i COSMOPOLITAN, og at hun var kjempe interessert i å møte meg.. Lille meg.. Guuud så moroo... Tuuusen takk Liz... Jeg bare hopper rundt i leiligheten med smiiil om munnen... Caant stop smiiling..

Jeg driver å pusser opp for tiden.. Nå er det ikke mye som står igjen altså, begynner å bli riktig så fornøyd. Bare sjekk hvor grusomt kjøkkenet så ut før:


Her med extra dad, Per i full sving, og min tullete tidligere samboer i bakgrunn=)



Pappa var innom i dag for å fikse noen smågreier på kjøkkenet, og klarte å fange et bilde av meg i skikkelig søndags stil, hoppe rundt smilende (rett etter dagens gla nyhet). Men jeg ser jo rett og slett litt skummel ut her, synes det var litt moro=) Anyway, se så fint det begynner å bli da..

Sofaen kaller...
Ha det fint...

Hilsen bare Lene=)

Ingen kommentarer: