onsdag 5. november 2008

OOh Yeah im a WILDCHILD


Åhh.. Denne kvelden kunne jo ikke blitt bedre..
Indisk mat ooog Suuper chickflick, med kjære Therese.
Jeg elsker å lage mat, og siden Tess er ikke sånn kjempe flink på kjøkkenet (enda iallefall), prøver jeg å få reist inn til henne en gang i uken, så jeg kan lære henne å lage en rett.
Idag sto Tikka masala på menyen, super basic, men super digg=)
Og etterpå dro vi til Ski for å se Fjortis filmen Wildchild. Skikkelig hærlig tankeløst skvip, man ikke kan gjøre annet en å smiiile seg igjennom.













Her er jeg og Therese på eventyr, verden rundt i 2006=) Good times..




Dagen lille gullfunn fra Gina Tricot, er en liten grå body som passer til bortimot alt..
Gleeder meg til å slenge på meg noen vide olabukser uten å måtte tenke på G-streng glepp i det heletatt..
Praktisk a gitt=)




Nattinatt.....


Hilsen Lene

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh yeah, wildchild :D moro, den vil jeg også se! Blitt skikkelig film anmelder du ;) suss

Anonym sa...

hihi..=) den vil du like.. jeg har allerede gitt beskjed til tess om å få Andre til å laste ned ALLE high school musical filmene, så da blir det middag og maraton når du kommer hjem.. hehehehe... uff, kan jo bli litt slitsomt da, mye synging..