onsdag 12. november 2008

Shopping the U.S. way

I've been shopping the American way, and i like it ;) Hva skjer med Norge egentlig? Hvordan han en topp koste 21 kr her og 199 kr hjemme??? Akkurat den samme toppen! WHY? klager ikke jeg, så lenge jeg er her :D Anywhoooo, det ble en del shopping da, hehe.. Fant meg faktisk vinterjakke og vintersko!! helt utrolig, til Texas å være :)Okey, vi trooor vi har store kjøpesentere hjemme, men sammenlignet med de her nede- er våre ganske søte! Her kjører de stil skjønner du.. Et kjøpesenter per aldersgruppe eller type folk. De har et senter der det nesten bare er high school kids, et for housewifes, et for barn, et for pensjonerte, et for de i tidlig 20 åra(som meg selv) osv, osv.. Det er ikke tull!! Sånn er det her og det er ikke noe små malls heller akkurat, heeelt vilt! "Mitt" mall heter Grapevine Mills mall og er stunning! Falt helt for en butikk her, som heter FOREVER 21, right on spott!! Utrolig mye fint der, som i utgangspunktet er billig, men det er jo salg overalt heletiden.. Skjønner ikke greia jeg :) Til slutt, det er omtrent 80% pickup's her og de er bare så rå.. så her kommer et par av tøffingene jeg har møtt på ;)


Imorgen skal jeg legge ut et par bilder av noen av gullfunnene mine, men nå er det litt for sent :)
Nattinatt :-*

3 kommentarer:

Anonym sa...

ååhh.... It looks awesoome... Den butikken husker jeg faktisk fra når jeg var der.. også må du sjekke ut strawberry.. tror det var det den het.. hehe, blir en ganske så utvidet garderobe når du flytter inn gitt..love u

Anonym sa...

forever21 har også nettbutikk som sender hit til Norge, just so you know, blir litt ekstra med frakt, men er jo så billig fra før av. Fin blogg forresten:-)

Anonym sa...

åå, hei Sandra snuppa mii :) oh, den nettbutikken skal sjekkes ut! Takk for tipset ;)