onsdag 11. mars 2009

SOLA :D

Sola kom fram idag og jeg ble så glad for jeg har savnet den mer enn jeg visste at det gikk ann å savne sola :D jeeeeeeeeeeij!!!!! DIGG!!
Rart det der hvordan alt føles så mye letter og det å smile føles så riktig! Nå er jo ikke min hverdag av de mest kompliserte og jeg smiler som regel, men jeg har noen eksempler til dere. Toget var 20 min forsinka idag... Hva så? Det var jo sol!
neste eksempel.. Denne jenta:





Hun har vært hos tannlegen idag. Hun måtte ut med 2000,-. Det er kjipt det, selvom sola skinner. Men fyttirakker'n så kjipt det hadde vært å betale 2 lapper og i TILLEGG til dårlig vær!! Go Stine!
Satser på MASSE sol fremmover!!! Ja til SOL til det norske folk!! Da blir vi så mye enklere å ha om å gjøre :)
Hmm, har hørt noe rykter om at det skal komme snø imårra.. Også snakker vi ikke mer om den saken dere!!!!! ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

g har gått i smilt i HELE dag selv jeg. det skal så lite til for å vri helt om på min ellers så triste hverdag.. I dag fikk jeg skikkelig vår følelse. Og asfalten hadde aninger av tørre flekker også.. MAGISK <3

Lene og Linn sa...

Åh, tørre flekker på asfalten :D diiiiiiiiiigg!!!!! haha.. Vi satser på at mer go'vær er like rundt hjørnet ;) Ser deg imårra snuppa :*

Benedicte sa...

Hei Linn=)
Digg med sol ja, så vi får ta en soldans og få den tilbake igjen!
Så deg og roomien din på ungkaren i går og må innrømme at jeg følger med, må jo det når man kjenner en som er med;) Du kicka as i går hvertfall! Håper alt er bra med deg også må du hilse biggy og kinck når du snakker med de! =)
God helg!
Klem Benny

Anonym sa...

hei søte små klonkiser!:) klem fra Natalie http://nataliedesiree.blogg.no/