fredag 27. mars 2009

Linn er ute av Ungkaren!

Da var jeg ute og det er faktisk en lettelse :) Vet ikke hvor godt det synes på TV egentlig, men vi kom faktisk frem til det sammen at jeg skulle dra hjem! Jørgen sa til meg at han egentlig ikke hadde noe negativt å si om meg, men han lurte på hvor jeg stod. Jeg svarte at han fortjente et ærlig svar og at jeg følte at vi hadde mere "kameratslige-vibber", men at vi sikkert kunne hatt det fett som kompiser på byen :) Og så ble vi begge enige om å ikke "kaste bort" mer av hvarandres tid.. Så det var det :) Men føkk, når jeg ser det nå så savner jeg Sør-Afrika noe helt sinnsykt!! Jentene, damene, villaen, maten, crewet, apene, naturen, opptak osv.. Kommer aldri til å glemme det og hadde gjort det på nytt uten å blunke :)

Miss you mama-Africa





Åh, må forresten vise dere en kompis jeg møtte i Sør-Afrika! Vi fikk god kontakt, faktisk bedre enn Jørgen og meg :P



Når det gjelder artikkelen som ble lagt ut på seher.no idag: http://www.seher.no/805533/ungkaren-linn-opplevde-utroskap





Så har jeg egentlig ikke så mye å tilføye! Alle som kjenner meg vet jo hvem denne gutten er og hva som har skjedd. Ønsker absolutt ikke å henge han ut og de fleste vet at vi er venner idag. Grunnen til at jeg uttalte meg om bruddet var at det er et standard spørsmål pressen stiller oss: "Når var ditt siste forhold og hvorfor tok det slutt?" Så da har jeg sagt det også :)



By the way.. Hvis jeg vil, så kan jeg faktisk stille meg midt på Karl johan og kline med en random i all offentilghet nå :D hahaha, sinnsyk følelse etter å ha levd mer eller mindre i sølibat siden 2008!!!!! Ooooohweeeeee, dette blir en gøyal helg ;)




Også til slutt: GOOOOOO LENE!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Ida sa...

Har LadyLashes.no blitt lagt ned? OH NO - jeg skulle så gjerne fikset vippene mine og har hørt at du er den beste i hele Oslo.