onsdag 4. mars 2009

1 dag til premieren :O

Imorgen skjer det altså, hehe.. Premierefest på Ungkaren 2009 20 vs. 40! Vi tar det hele med knakende ro!! eeeehhhhh..... PANIKK!!!!


Neida, vi gleder oss mest også er vi selvføgelig kjempe spente :D
Vi har igjen vært dårlige på å blogge, men legger ut et par linker og bilder fra pressen :)
NeiNei, det er ikke rart å se seg selv i TV og media i det heletatt :P



Lokalavisa, ØB <3> og søk på ungkaren ;)















Halloooo, bare sånn for å keep i straight, spørsmålet vi fikk var: "kunne du hatt sex i Afrika?" IKKE "kunne du hatt sex på Tv"!!!!! hehe.. :






Prøv dere på denne testen'a folkens! Også må dere si ifra hvem dere ble da :D :
http://www.tvnorge.no/programportaler/ungkaren_20_vs_40_2009/ungkaren_20_vs_40_2009/hvem_er_du_i_ungkaren

Vi skal prøve å ha en hurtig blogg-runde imorgen, men lover ikke noe :)
Wish us luck ;)


Masse klemmer fra 2 spente ungkarskvinner ;)

5 kommentarer:

- Kax - sa...

Du er: Linn Holth (21år) i Ungkaren 20vs40.

Linn er en positiv jente som setter ærlighet høyest i et forhold. Hun er spontan, snill og har masse energi. Linn liker å reise, være med familie og dansing. Hun ønsker helst å jobbe med mennesker et sted hun føler hun gjør nytte for seg, noe hun gjør i sitt yrke som helsesekreær. Hos en mann legger hun først merke til hender og smil, og drømmemannen beskriver hun som en pen, ærlig, smart mann som kan snakke for seg.

haha! Men jeg må innrømmea at på det ene spørsmålet så tok jeg det jeg visste du hadde svart:P haha

Lene og Linn sa...

Hahaha, bra jobba Kax ;) <3

Anonym sa...

Jeg ble og Linn:)

<3<3

Monica Jensen sa...

jeg ble Lene =) tihi!

Anonym sa...

SINNSYKT artig jeg tok testen og linn jg må si vi passer sammen da:P:P haha
klem marina