torsdag 4. desember 2008

All I want for christmas is................

Hehe.. Da har mamma sikkert spurt meg tusen ganger om hva jeg ønsker meg til jul. Så tenkte jeg skulle legge inn en offesiell ønskeliste jeg.. Kanskje nissen har internett:

Itilfeldig rekkefølge..=)=)

  • Strippestang........................................
  • Deilig hvitt, creme, beige sengesett x2.......
  • Løpesko, jogger fortiden i kelnersko=)........
  • Og SNOWjoggers...................................
  • Høytaler til ipoden.........

  • Penkjoler, spesielt hvite og med farger, er skikkelig lei de sorte og lilla i butikkene nå jeg:





  • Kjøkkenstoler runde hvite.....................

  • Å komme i spagaten, hihi..................
  • Kamera.........................................

  • Pensko.............................................

  • Casual sko..........................................
  • Stort innrammet bilde av solnedgang........
  • Nyoppusset gang=)
  • Mobil som faktisk funker
  • Jeg vil til syden, så BIKINI=)................
  • OOg badedrakt......................
  • Penger
  • Treningskklær som puster.............

  • Stoore drikke glass, miinst 8 dl
  • Julepynt
  • Fint undertøy med sånt bh-snitt:..........

  • Tidenes Beste jul, med familien og verdens Beste venner=)
  • Og et fantastisk spennende innholdsrikt nytt år=)=)=)

Oi deet var slitsomt det....

Nattinaatt...
Er det for tidlig å si God Jul eller=)? Næh... Goooo juul

Hilsen Lene...

Ingen kommentarer: